sobota 10. února 2007

Oprava sestavy

Přátelé, první článek na tomto blogu, který píšu ve vší vážnosti. Pro ty, kteří bytostně nemohou pochopit, proč byli v sestavě uvedeni Hamouz s Makarským.
V sestavě uvedené k článku na našich stránkách, která nastoupila proti rakovnické Olympii, nefigurovali pánové Hamouz a Makarský, ač jsou tam napsáni. Tolik k opravě. Proč to vyvolalo tolik nevole, pochopit to rozhořčení, je nad mé síly a že se kvůli tomu hádá několik lidí na schůzi? Oba hráči byli uvedeni v zápise o utkání jako náhradíci a Rakovnický deník přetiskl na svých stránkách právě sestavu dle zápisu. Samozřejmě jsem si všimnul, že ani jeden z nich nenastoupil, když jsem článek kopíroval ze stránek www.rakovnickydenik.cz, ale přišlo mi vlastně fajn, že jsou tam oba uvedeni, i když nehráli. Prostě jen proto, že tam byli a dali si tu práci tam vystát na střídačce důlek, na rozdíl od jiných, kteří se na to jednoduše vysrali. Howgh.
Takže se tímto nikomu neomlouvám a stojím si za svým. Kdo by ještě pořád nechápal, vysvětlím ústně a ručně. Zdar a sílu.
Vaše Drevokocurisko

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejnovější příspěvek

Přes zimu, byla mi dlouhá tréninková chvíle, a tak běhal jsem od gymu do gymu, denně dvě tři míle

Milí spoluhráči, fanoušci, přátelé kopané Ohnivcovy, především z důvodů zranění, pobytů na kopcích a rodinných oslavách (vše se dá pochopit,...

Oblíbený příspěvek