středa 13. září 2006

Mladej Judr.v Tatrách

Vážení sportovní pťátelé,dovolte mi,abych Vás informoval,o pťípravľ Jiťího Hadravy,na utkání Městečko-Lidice!Jiřík přípravu vzal opravdu zodpovědně a neustále pracuje na své kondici,sám si vědom své rychlostní indisposice,neustále zlepšuje osobní rekord v pití piva z žalu a hlavně zapracoval v pití koniferky na ex!
No Jenda se tu vzletně projevil, je pravda, že jsem včera za osm hodin ve vlaku do Tater udělal moře vostudy a vožral se jak mužik, ale....závažné zprávy až teraz!
Jenda Kořalka Kučera idě hostovať , a teď pozor, do Roztok. Asi ho necham medvedum a rysum tuna v Tatrach .
Jinak , co se týká dôležitých info kolem Městeckého fotbalu. Zahájili jsme I.B třídu ostudnou prohrou 0:9 v zatouchajících Tuchoměřicích....bez většího komentáře. Ale přátelé, kamarádi, další mačítka už byly vúplně vo ničom jinym a prohra s velkoměstečky Slaným resp. Belounem, byly těsný a ... Teď v neděli jsme smôlu konečně prolomili a ztrestali Pavlíkovský bambuly 2:0. Urá, Urá, první výhra na světě.
PS:Vy namachrováný čehuňský somary z mestecka alebo ako sa ta vyjebaná dědina volá,keď sa někdy opovažitě a svoje čuně k nám do dědiny od Berounky buďetě davať,tak nejen že Vám ty vaše ryti nakopame,ale čo vjac,dostaňetˇe búra a pudete do ryti!!!!S láskou Janko Kožalička
Právě jsme zdolali svojí první dvou a pul tisícovku v životě(ta byla mlsná!!!Jiříka odbyla,ale já byl do mrti,až se země zachvěla.....menzelsky sex neni nic pro mě..Věočka Kriváňová.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejnovější příspěvek

Přes zimu, byla mi dlouhá tréninková chvíle, a tak běhal jsem od gymu do gymu, denně dvě tři míle

Milí spoluhráči, fanoušci, přátelé kopané Ohnivcovy, především z důvodů zranění, pobytů na kopcích a rodinných oslavách (vše se dá pochopit,...

Oblíbený příspěvek